Årsmöte 2020

Hej där bästa KKI medlem!

På grund av coronavirusets härjningar och de restriktioner som gäller blev det tyvärr ingen regelrätt sommaravslutning detta märkliga år.

Vi satsar istället på att köra igång den nya säsongen på allvar med vårt hemmaläger v 32 och lite senare vårt årliga föräldramöte (BOLLEN i Nordichallen) söndagen den 30/8 på Gärde kl 15-17.

Årsmötet är också i antågande och kommer att hållas i Nordichallen (lokal Bollen) söndagen den 23/8 klockan 18.00.

Här kommer det mer information senast veckan innan mötet med alla relevanta handlingar. Om du som medlem har någon motion du vill lämna in behöver vi i styrelsen få den tillhanda senast den 6/8. Den mailas i så fall till This is a mailto link .

Då vi måste begränsa oss till max 50 personer vid ovanstående möten är vi tacksamma om ni kan begränsa ert deltagande från föräldrahåll till en per familj.

Det är viktigt att vi får en så hög representation som möjligt så vi hoppas verkligen att någon från respektive familj har möjlighet att delta.

Om det är så att det skulle bli fler än 50 deltagare (årsmötet och föräldramötet) är det först på plats som gäller.

Viktigt såklart vid ovanstående träffar är att vi är noga med att hålla avstånd samt såklart att vi inte deltar om vi inte känner oss helt friska.

Angående hemmalägret är det viktigt att vi gör allt för att minimera eventuell smittspridning. Av den anledningen vill vi inte att någon förälder vistas i ishallen (gäller hela anläggningen) under lägret utan ser till att lämna av och hämta upp åkarna utanför entrén varje dag. Skridskoskolans åkare tillåts dock ha en förälder med på plats som informerats om tidigare.

De enda i övrigt som får vistas i hallen är åkare och tränare/ledare direkt kopplade till lägret.

Detta är i linje med hur andra föreningar agerar vid sina träningsläger och vi hoppas på er förståelse för detta och att det respekteras.

Ha en fortsatt skön sommar nu och håll er friska så ses vi igen i augusti!

/ Styrelsen

Handlingar från årsmötet